ــسرنخــ

"ما در حال جنگ با آمریکا و تفاله های آمریکایی هستیم" «امام خمینی»

ــسرنخــ

"ما در حال جنگ با آمریکا و تفاله های آمریکایی هستیم" «امام خمینی»

طنز جملکی

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۵ ب.ظ

تا این حد!!!

اینکه من الان دارم اخبار انگلیسی گوش میدم به این معنی نیست که انگلیسی بلدم.
بلکه بخاطر اینه که کنترل درفاصله 3 متری بیشتر از منه!!


ایرانی ها اصفهانین!!

توی سایتی نظرسنجی گذاشته بودن پرسیده بودن: «کدوم سوغاتی از کدوم شهر رو خیلی دوست دارید؟»
اکثر اونایی که شرکت کرده بودن زده بودن «ال‌سی‌دی از بانه»!
یعنی من عاااشق این هموطنانمونم


دقت رو!!

یه سوال
تو تبلیغات یخچال فریزر همیشه یه کیک دست نخورده تو یخچاله !
اصلا مگه همچین چیزی ممکنه ؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۵
محمدرضا قاسمی

نظرات  (۲)

۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۷ بهنام عبدالهی
سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۲ سهیلا (کاتارسیس)
کیک دست نخورده!! امکان نداره برادر من. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی